KARATE PRO MLÁDEŽ A DOSPĚLÉ

Na hodinách mládeže a dospělých trénují cvičenci ve věku od 12 do 55 let. Muži i ženy trénují společně.

 

Trénovat můžete na hodinách určených pro začátečníky až 3x týdně.  Tyto dny můžete mezi sebou kombinovat, dle aktuální vytíženosti. Optimální je chodit 2x týdně.

Karate je možno začít trénovat v jakémkoliv věku. Začátečnící trénují na vlastních tréninkových hodinách, které jsou zaměřeny přímo pro ně. Začíná se od správného držení těla, dechu, základních technik karate, cvičení rozvíjejících flexibilitu a kondici.

 

Začátky nejsou náročné a zvládne je bez problémů každý.

10 výhod tréninku karate

Mnoho dětí či mladých lidí trénuje  bojová umění jako jednu z prvních pohybových aktivit. Karate je nejenom skvělá aktivita, která udržuje cvičence fyzicky aktivní, ale přidává zdravou sebedůvěru, ctižádost a etiku, když se snažíte dosáhnout černého pásu.

Celkový trénink těla

Karate je vysoce aerobní cvičení, které využívá každou svalovou skupinu v těle. Podporuje zlepšení vytrvalosti, flexibility, rovnováhy a síly prostřednictvím tréninku.

Zdravý životní styl

Kvůli celkovému charakteru cvičení karate se v každé hodině spálí spousta kalorií. Zjistíte však také, že přirozené stravovací signály se lépe regulují.

Zlepšení kardiovaskulárního systému

Výzkum zjistil, že jediným skutečným způsobem, jak zlepšit stav kardiovaskulárního systému, je účast na aktivitách jako je karate, které zatěžují srdce.

Zdravá redukce hmotnosti

Jedna hodina tréninku mírné intenzity v karate může vypálit až 500 kalorií.

Sebedůvěra

Vzhledem k nastaveným cílů, pozitivnímu povzbuzování, motivaci a respektu k hodnotám, které jsou součástí tréninku karate, je největší výhodou obvykle hlášená studenty bojových umění větší sebedůvěra. Karatista je konfortnější ve všech situacích – ať už jste v nebezpečí, nebo prostě děláte úkol, který vás přivede mimo vaši komfortní zónu – a zjistíte, že můžete dosáhnout cokoli, co jste se rozhodli.

Rozvoj svalové hmoty

Díky tréninku  můžete výrazně zlepšit množství svalové hmoty, kterou máte ve svém těle. Čím kvalitnější je vaše svalová hmota, tím vyšší jsou vaše metabolické nároky, a tím více kalorií, které spálíte každý den, čímž pomůžete předcházet obezitě a podpoříte úbytek váhy. Vysoká hladina svalové hmoty také vede ke zvýšení agility, čímž zabraňuje pádům ve stáří.

Učí morálku a životní hodnoty

Bojová umění včetně karate májí za to, že po několika letech tréninku se člověk stává méně impulzivním a agresivním vůči ostatním. Trpělivost, nadhled a klid jsou považovány za předpoklad dobrého karatisty.

Zlepšení reflexů

Výzkum zjistil, že tím, že pokud trénujete karate, zlepšíte nejen své reflexy při výkonu činnosti, ale ve skutečnosti zlepšíte reakční časy během všech činností vašeho života. To je velmi důležité pro řadu denních činností, jako je například řízení auta.

Lepší nálada

Vědci zjistili, že účast na pravidelném cvičení je jedním z nejlepších způsobů, jak zlepšit náladu. Trénink karateí není jen dobrým prostředkem k úlevě od stresu, ale může skutečně pomoci vám být šťastnější. Endorfiny uvolněné fyzickou aktivitou jsou  aktivní ve vašem těle po dobu až čtyř hodin po cvičení.

Sebeobrana

Tréninkem karate získáte vědomosti jak se ubránit útoku. Budete schopni využít znalosti a návyky k efektivní obraně.

TRADICE

Trénujeme tradiční karate, které vyučoval mistr Hidetaka Nishiyama. Toto karate není kontaktní,  a důležitou úlohu hraje přesná vzdálenost při provádění technik. Radek Januš (5.dan) studuje pravidelně karate v USA pod vedením mistra Avi Rokah (7.dan), který byl dlouholetým studentem H.Nishiyami.

Tradiční karate učí jak správně držet a používat Vaše tělo, využívat reakci dechu a tlaku do podlahy při tzv. finální technice, japonsky nazývané Todome.

VHODNÉ PRO MANAŽERY, ŘEDITELE SPOLEČNOSTÍ ČI OSOBY NA NÁROČNÝCH POZICÍCH

Hlavní instruktor Radek Januš, který je spolumajitelem úspěšné internetové společnosti Redenge solutions zdůrazňuje  vhodnost karate pro osoby na náročných pozicích, vytvářejících stress.

Karate pomůže uvolnit a protáhnout tělo, zrelaxovat po náročném dni ve firmě a poskytnout Vašemu tělu nutný pohyb pro udržení zdravého životního stylu.